Sugestii pentru vacanta pe litoralul romanesc

Se apropie cu pasi repezi si incepe sa se simta deja in aer. Ziua e deja mai lunga, gradele in termometre mai multe. E clar, vara e pe aproape! Si la ce te duce gandul mai intai cand vorbim de vara decat la mult asteptata vacanta?


Statiunea Mamaia - Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand vorbesc despre vacanta de vara, gandul ma duce automat spre mare. Nu concep un an fara sa petrec macar un week-end pe plaja, fie chiar si intr-o statiune de pe mult hulitul litoral romanesc. Desi exista o tendinta generala de a blama litoralul romanesc in ansamblul sau (cazare si servicii) si de a-l compara permanent cu cel al vecinilor nostri de la sud de Dunare, eu cred ca “dracul nu e asa de negru” precum se spune.

De-a lungul anilor am fost cazat la mai multe hoteluri de pe malul romanesc al Marii Negre si pot sa spun fara sa exagerez ca exista cateva dintre ele care chiar ofera servicii de calitate sau mai bine spus raportul pret / calitate e unul foarte bun. De cele mai mult ori am ales statiunea Mamaia in principal datorita faptului ca aici viata e un pic mai animata si posibilitatile de agrement mai multe, apropierea de Constanta contribuind din plin la acest lucru.

Posibilitatile de cazare in Mamaia sunt multiple si variate, insa in general predomina hotelurile, vilele si pensiunile fiind putine si mai mult in partea de nord a statiunii in zona denumita “Mamaia Sat” sau “Mamaia Nord“. De fapt zona asta nu prea are nicio treaba cu Mamaia, mai ales daca celebra “bariera lui Mazare” este in functiune, dar asta e o alta poveste.

Va spuneam asadar ca am ceva experienta cu hotelurile de aici si imi propun sa va prezint cateva dintre ele ca propunere pentru sezonul litoral urmator. Voi include hoteluri pentru toate buzunarele, pentru ca – pana la urma – pretul a devenit principalul criteriu dupa care am ajuns sa ne organizam viata in general, deci si vacantele. Voi incerca sa va prezint doar hoteluri in care am fost personal, dar nu pot sa nu includ si unul care a fost renovat complet si promite sa vina cu un nou concept si o noua atitudine fata de client. Ramaneti aproape pentru prima mea propunere: Hotel Aurora Mamaia!